JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan

  • masa pelepasan:2024-03-22 13:49:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:528
  • Penerangan pantas:

    Jijiali,Pembuat pengubah jenis keringStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringJijialiPada kuasa bernilai, nisbah ku

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

JijialiPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Apa peranan penting pengubah kuasa

PasardshikUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,JijialiBidding information of power transformer, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kerja kerja() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,JijialiApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkan, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Dalam keadaan normal,JijialiPenukar jenis kering 500kW, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

JijialiGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

JijialiMaklumat produk lain
  • BeichenPlatform penangkapan hidraulik tersendiriMari fahami 6 kesalahan biasa

    BeichenPlatform penangkapan hidraulik tersendiriMari fahami 6 kesalahan biasa

  • BeichenJembatan naik bimbit hidraulikApakah ciri-ciri dari

    BeichenJembatan naik bimbit hidraulikApakah ciri-ciri dari

  • Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik bergerakBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

    Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik bergerakBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat lengan melipat sendiriBunyi agak kecil

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat lengan melipat sendiriBunyi agak kecil

  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat bebas halangan menegakPembangunan industri memberi momentum baru

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat bebas halangan menegakPembangunan industri memberi momentum baru

  • ZhosalyAnalisis pasar pengubah jenis keringApakah kategori utama

    ZhosalyAnalisis pasar pengubah jenis keringApakah kategori utama

  • Bandar BaruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPengeluaran

    Bandar BaruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPengeluaran

  • Bandar BaruJembatan naik bimbit hidraulikKaedah penyimpanan di persekitaran

    Bandar BaruJembatan naik bimbit hidraulikKaedah penyimpanan di persekitaran

  • segera:Peringatan: Maklumat JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan memberi anda JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan. JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JijialiBerapa harga pengubah 2000kVAStruktur dan masalah dalam proses penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!