JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran

  • masa pelepasan:2024-01-11 16:46:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Jijiali,JijialiPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekue

Kandungan artikel
JijialiPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah

Operasi pengubah tenggelam minyak

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

JijialiKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna,JijialiPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,

OumeIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,JijialiPengubah jenis kotak 315, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pembuat Transformer

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Servis yang hebatPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Dry type transformer factory

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Risiko kualitiKebocoran minyak dari radiator paip panas

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

JijialiAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

JijialiMaklumat produk lain
  • VeenendaalPangkalan platform meningkatPerubahan harga

    VeenendaalPangkalan platform meningkatPerubahan harga

  • PenunggangTransformer tenggelam minyak S13Apa yang perlu diberi perhatian semasa operasi

    PenunggangTransformer tenggelam minyak S13Apa yang perlu diberi perhatian semasa operasi

  • JiuyuanPlatform mengangkat hidraulik langsung atasPembinaan

    JiuyuanPlatform mengangkat hidraulik langsung atasPembinaan

  • JiuyuanAxle Co., Ltd.Kendalikan operasi

    JiuyuanAxle Co., Ltd.Kendalikan operasi

  • OldenzaalCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMengapa jumlah udara menjadi lebih kecil setelah

    OldenzaalCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMengapa jumlah udara menjadi lebih kecil setelah

  • OldenzaalPlatform jenis lifting platformTerobosan industri

    OldenzaalPlatform jenis lifting platformTerobosan industri

  • OldenzaalPembuat flipper automatikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

    OldenzaalPembuat flipper automatikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

  • BersemangatTransformer tenggelam minyak S9Entiti

    BersemangatTransformer tenggelam minyak S9Entiti

  • segera:Peringatan: Maklumat JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran memberi anda JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran. JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JijialiPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringSorotan dan jangkaan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!